Du kan boka tid hos vår kundservice för ett möte som genomförs via fjärrförbindelsen Teams.
1. Boka tid via vår tidsbokningskalender.
2. Innan möte får du en sms-bekräftelse att du har ett meddelande i KOKOs eKommunikation.
I meddelandet finns en länk för att delta i mötet.
3. Logga in på mötet vid den tidpunkt som är reserverad för dig tid via länken i meddelandet i eKommunikationen.
Om du inte har ett Teams-konto, får du instruktioner i meddelandet om hur du kan logga in på mötet. Om du ännu inte är medlem i KOKO, får du det ovannämnda meddelandet via mejl.
För din information angående ett distansmöte:
• Av datasäkerhetsskäl kan kundservicen inte dela materialet via skärmen.
• Du kan delta i mötet via videoförbindelsen om du vill.
• Chattjänsten används inte under mötet.
• Ingen videoinspelning sparas av mötet.
• Vänligen förvara möteslänken och dela den inte med andra.
• Du ansvarar själv för säkerheten på din egen enhet och för att ordna fjärrförbindelsen.
Om du har ett hinder, vänligen avboka din tid genom att ringa KOKOs telefontjänst: 09 4763 7600.