Kontaktuppgifter

Elektronisk kontakt:

Åt kassans medlemmar: eKommunikation

I vår elektroniska tjänst eKommunikation kan du bl.a. ansöka om inkomstrelaterad dagpenning, skicka in bilagor till kassan, uppdatera dina kontaktuppgifter samt skicka och ta emot meddelanden.

Övriga kontaktuppgifter: Kontaktformulär

Arbetsgivare: Kontaktformulär för arbetsgivare

Telefonservice:

+358 9 4763 7600

Telefonservice är öppen mån-tor 10-15, fre 10-13.

Om telefontjänsten är överbelastad, utnyttja vår återuppringningstjänst. Vi svarar på begäran om återuppringning som lämnats via vår återuppringningstjänst under samma dag och försöker nå personen tre gånger.

Kundservicemöte:

Du kan boka tid hos vår kundservice för ett möte som genomförs via fjärrförbindelsen Teams. Boka tid och läs instruktioner för distansmöte.

Övriga kontaktuppgifter:

Postadress: KOKO-kassan, Banvaktsgatan 2, 00520 HELSINGFORS

Besöksadress: Banvaktsgatan 2, 4:e vån.

Fax: 09 4763 7690

Vänligen kontakta oss bara via en servicekanal så att våra servicekanaler inte blir överbelastade. På så sätt kan vi behandla ditt ärende snabbare.