Elektronisk kontakt:
Åt kassans medlemmar: eKommunikation
I vår elektroniska tjänst eKommunikation kan du bl.a. ansöka om inkomstrelaterad dagpenning, skicka in bilagor till kassan, uppdatera dina kontaktuppgifter samt skicka och ta emot meddelanden.
Övriga kontaktuppgifter: Kontaktformulär
Arbetsgivare: Kontaktformulär för arbetsgivare
Telefonservice:
+358 9 4763 7600, måndag – torsdag 10 – 15, fredag 10 – 13
Avvikande öppethållningstider: 20.5. stängd
Om telefontjänsten är överbelastad, utnyttja vår återuppringningstjänst. Vi svarar på begäran om återuppringning som lämnats via vår återuppringningstjänst under samma dag och försöker nå personen tre gånger.
Kundservicemöte:
Du kan boka tid hos vår kundservice för ett möte som genomförs via fjärrförbindelsen Teams. Boka tid och läs instruktioner för att delta i ett möte via fjärrförbindelse.
Övriga kontaktuppgifter:
Postadress: KOKO-kassan, Banvaktsgatan 2, 00520 HELSINGFORS
Besöksadress: Banvaktsgatan 2, 4:e vån.
Fax: 09 4763 7690
Vänligen kontakta oss bara via en servicekanal så att våra servicekanaler inte blir överbelastade. På så sätt kan vi behandla ditt ärende snabbare.