Sähköinen yhteydenotto:
Kassan jäsenille: eAsiointi
eAsioinnissa voit viestitellä ja chatata asiantuntijoidemme kanssa sekä hakea päivärahaa, toimittaa liitteitä ja päivittää yhteystietosi.
Muut yhteydenotot: Yhteydenottolomake
Työnantajat: Yhteydenottolomake työnantajille
Chat eAsioinnissa:
Palvelemme ma–to klo 10–15 ja pe 10–13.
Kirjaudu sisään eAsiointiin ja chattaa asiantuntijoidemme kanssa. Chat löytyy eAsioinnin oikeasta alakulmasta.
Puhelinpalvelu:
Palvelemme ma–to klo 10–15 ja pe 10–13.
Hyödynnäthän ruuhka-aikoina takaisinsoittopalveluamme. Vastaamme takaisinsoittopalvelun kautta jätettyyn soittopyyntöön saman päivän aikana ja tavoittelemme henkilöä kolme kertaa.
Tallennamme 13.12.2022 alkaen asiakaspalveluun saapuvat puhelut palvelun laadun varmistamiseksi. Myös kassasta asiakkaalle numeron 09 4763 7610 kautta soitetut puhelut tallentuvat. Puheluiden säilytysaika on kaksi vuotta.
Virtuaalinen asiakaspalvelutapaaminen:
Voit varata ajan asiakaspalvelutapaamiseen, joka toteutetaan etäyhteydellä Teamsin välityksellä. Varaa aika ja katso ohjeet etäyhteystapaamiseen.
*Otathan meihin yhteyttä vain yhden kanavan kautta, niin palvelukanavamme eivät ruuhkaudu. Näin pääsemme käsittelemään asiaasi nopeammin.*
Muut yhteystiedot:
Postiosoite: KOKO-kassa, Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki
Käyntiosoite: Ratavartijankatu 2, 4. kerros.
Faksi: 09 4763 7690
Median yhteydenotot: viestinta@kokokassa.fi
(HUOM! Tämä sähköpostiosoite on ainoastaan mediaa varten.
Jäsenasiat: katso yhteystiedot yllä.).