Sähköinen yhteydenotto:
Kassan jäsenille: eAsiointi
eAsioinnissa voit viestitellä ja chatata asiantuntijoidemme kanssa sekä hakea päivärahaa, toimittaa liitteitä ja päivittää yhteystietosi.
Muut yhteydenotot: Yhteydenottolomake
Työnantajat: Yhteydenottolomake työnantajille
Chat eAsioinnissa:
ma – to klo 10 – 15, pe klo 10 – 13.
Perjantaina 20.5. chat on suljettu henkilöstön koulutuksen vuoksi.
Kirjaudu sisään eAsiointiin ja chattaa asiantuntijoidemme kanssa. Chat löytyy eAsioinnin oikeasta alakulmasta.
Puhelinpalvelu:
+358 9 4763 7600, ma – to klo 10 – 15, pe klo 10 – 13.
Perjantaina 20.5. puhelinpalvelu on suljettu henkilöstön koulutuksen vuoksi.
Hyödynnäthän ruuhka-aikoina takaisinsoittopalveluamme. Vastaamme takaisinsoittopalvelun kautta jätettyyn soittopyyntöön saman päivän aikana ja tavoittelemme henkilöä kolme kertaa.
Virtuaalinen asiakaspalvelutapaaminen:
Voit varata ajan asiakaspalvelutapaamiseen, joka toteutetaan etäyhteydellä Teamsin välityksellä. Varaa aika ja katso ohjeet etäyhteystapaamiseen.
Muut yhteystiedot:
Postiosoite: KOKO-kassa, Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki
Käyntiosoite: Ratavartijankatu 2, 4. kerros.
Faksi: 09 4763 7690
Median yhteydenotot: viestinta@kokokassa.fi
(HUOM! Tämä sähköpostiosoite on ainoastaan mediaa varten.
Jäsenasiat: katso yhteystiedot yllä.)
Otathan meihin yhteyttä vain yhden kanavan kautta, niin palvelukanavamme eivät ruuhkaudu. Näin pääsemme käsittelemään asiaasi nopeammin.