Otathan meihin yhteyttä vain yhden kanavan kautta, niin palvelukanavamme eivät ruuhkaudu ja pääsemme käsittelemään asiaasi nopeammin. Ennen yhteydenottoa kannattaa kysyä chatbotiltamme tai tarkistaa, löytyisikö vastaus Usein kysyttyä -osiosta.
Sähköinen yhteydenotto:
Kassan jäsenille suosittelemme eAsiointia, jossa voit tarkistaa ja päivittää omat yhteystietosi, hakea ansiopäivärahaa ja toimittaa kassalle tarvittavia liitteitä sekä lähettää ja vastaanottaa viestejä.
Muut yhteydenotot: Yhteydenottolomake
Työnantajat: Yhteydenottolomake työnantajille
Puhelinpalvelu: 09 4763 7600, ma – to klo 10 – 15, pe klo 10 – 13
Hyödynnäthän ruuhka-aikoina takaisinsoittopalveluamme. Vastaamme takaisinsoittopalvelun kautta jätettyyn soittopyyntöön saman päivän aikana ja tavoittelemme henkilöä kolme kertaa.
Toimiston asiakaspalvelupiste: Ajanvarauksella toimiva asiakaspalvelupisteemme on suljettu toistaiseksi 1.11.2020 alkaen.
Käyntiosoite: Ratavartijankatu 2, 4. kerros. (Asiakaspalvelupisteen sisäänkäynnin yläpuolella lukee Asemapäällikönkatu 12 B.)
Postiosoite: KOKO-kassa, Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki
Faksi: 09 4763 7690
Median yhteydenotot: viestinta@kokokassa.fi
(HUOM! Tämä sähköpostiosoite on ainoastaan mediaa varten.
Jäsenasiat: katso yhteystiedot yllä.)