Otathan meihin yhteyttä vain yhden kanavan kautta, niin palvelukanavamme eivät ruuhkaudu. Näin pääsemme käsittelemään asiaasi nopeammin.
Hakemusten yleisen käsittelytilanteen näet etusivulla.
Sähköinen yhteydenotto:
Kassan jäsenille: eAsiointi
eAsioinnissa voit viestitellä ja chatata asiantuntijoidemme kanssa sekä hakea päivärahaa, toimittaa liitteitä ja päivittää yhteystietosi.
Muut yhteydenotot: Yhteydenottolomake
Työnantajat: Yhteydenottolomake työnantajille
Chat eAsioinnissa:
Chat-asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 10–12.
Puhelinpalvelu:
Palvelemme ma–to klo 10–15 ja pe klo 10–13
Hyödynnäthän ruuhka-aikoina takaisinsoittopalveluamme. Vastaamme takaisinsoittopalvelun kautta jätettyyn soittopyyntöön saman päivän aikana ja tavoittelemme henkilöä kolme kertaa.
Tallennamme asiakaspalveluun saapuvat puhelut palvelun laadun varmistamiseksi. Myös kassasta asiakkaalle numeron 09 4763 7610 kautta soitetut puhelut tallentuvat.
Virtuaalinen asiakaspalvelutapaaminen:
Voit varata ajan asiakaspalvelutapaamiseen, joka toteutetaan etäyhteydellä Teamsin välityksellä. Varaa aika ja katso ohjeet etäyhteystapaamiseen.
Muut yhteystiedot:
Postiosoite: KOKO-kassa, Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki
Käyntiosoite: Ratavartijankatu 2, 4. kerros. Toimistolla ei ole henkilökohtaista asiakaspalvelua.
Faksi: 09 4763 7690
Median yhteydenotot: viestinta@kokokassa.fi
(HUOM! Tämä sähköpostiosoite on ainoastaan mediaa varten. Ethän käytä tätä sähköpostia, jos olet kassan asiakas. Lähetä viestit ja liitteet tietoturvallisesti eAsioinnin kautta. Kirjaudu eAsiointiin)