Yhteystiedot

Otathan meihin yhteyttä vain yhden kanavan kautta, niin palvelukanavamme eivät ruuhkaudu. Näin pääsemme käsittelemään asiaasi nopeammin.

Hakemusten yleisen käsittelytilanteen näet etusivulla.

Sähköinen yhteydenotto:

Kassan jäsenille: eAsiointi

eAsioinnissa voit viestitellä ja chatata asiantuntijoidemme kanssa sekä hakea päivärahaa, toimittaa liitteitä ja päivittää yhteystietosi.

Muut yhteydenotot: Yhteydenottolomake

Työnantajat: Yhteydenottolomake työnantajille

Chat eAsioinnissa:

Chat-asiakaspalvelumme palvelee ma-pe klo 10–13.

Puhelinpalvelu:

+358 9 4763 7600

Palvelemme ma–to klo 10–15 ja pe 10–13.

Hyödynnäthän ruuhka-aikoina takaisinsoittopalveluamme. Vastaamme takaisinsoittopalvelun kautta jätettyyn soittopyyntöön saman päivän aikana ja tavoittelemme henkilöä kolme kertaa.

Tallennamme asiakaspalveluun saapuvat puhelut palvelun laadun varmistamiseksi. Myös kassasta asiakkaalle numeron 09 4763 7610 kautta soitetut puhelut tallentuvat.

Virtuaalinen asiakaspalvelutapaaminen:

Voit varata ajan asiakaspalvelutapaamiseen, joka toteutetaan etäyhteydellä Teamsin välityksellä. Varaa aika ja katso ohjeet etäyhteystapaamiseen.

Muut yhteystiedot:

Postiosoite: KOKO-kassa, Ratavartijankatu 2, 00520 Helsinki

Käyntiosoite: Ratavartijankatu 2, 4. kerros. Toimistolla ei ole henkilökohtaista asiakaspalvelua.

Faksi: 09 4763 7690

Median yhteydenotot: viestinta@kokokassa.fi
(HUOM! Tämä sähköpostiosoite on ainoastaan mediaa varten. Ethän käytä tätä sähköpostia, jos olet kassan asiakas. Lähetä viestit ja liitteet tietoturvallisesti eAsioinnin kautta. Kirjaudu eAsiointiin)

Töihin KOKOlle? 

Tällä hetkellä meillä ei ole avoimia työpaikkoja. Voit kuitenkin jättää meille avoimen hakemuksen lähettämällä sen sähköpostitse osoitteeseen rekry@kokokassa.fi. Olemme sinuun yhteydeessä, mikäli meillä avautuu sinulle sopivia työtehtäviä.