Blogi
KOKOn asiakaspalvelussa tehdään merkityksellistä työtä
Lokakuun ensimmäisellä viikolla vietetään Asiakaspalveluviikkoa. Millaista on työarki KOKO-kassan asiakaspalvelussa? Mikä motivoi, mikä ilahduttaa? Kassalaiset kertovat.
Kassan kesäkuulumisia ja vilkaisu syksyyn
Elokuu lähestyy loppuaan, koulut ovat alkaneet ja yhteiskunta on palaamassa arkeen kesälomien jälkeen. Nyt on aika luoda silmäys menneeseen kesään ja katsoa mitä uutta syksy tuo tullessaan.
Blogi: Kiitos palautteestasi! Asiakkaan kokemus on KOKOlle tärkeä
Viime vuoden lopulla saimme työntäyteisen koronavuoden päätteeksi suuren ilon aiheen: haastavasta vuodesta huolimatta KOKOn asiakastyytyväisyystulokset olivat historiansa parhaat. Arkinen työmme oli jalostunut kyselyyn vastanneiden kokemuksissa kuulevaksi korvaksi, kullanarvoisiksi neuvoiksi, helppokäyttöisiksi palveluiksi ja tärkeäksi työttömyysajan toimeentuloksi.
Blogi: Miksi käsittelytilanteen päivämäärä ei vaihdu? Faktoja kassan hakemuskäsittelystä
KOKO-kassan vuosi 2021 alkoi kiireisenä. Tammikuu on aina kassassa työntäyteistä aikaa; näin on ollut jo ennen koronaa. Moni määräaikainen työsuhde päättyy vuoden lopussa ja lomautukset ajoittuvat usein joulun ja vuodenvaihteen tienoille.