4.10.2021

KOKOn asiakaspalvelussa tehdään merkityksellistä työtä

Lokakuun ensimmäisellä viikolla vietetään Asiakaspalveluviikkoa. Millaista on työarki KOKO-kassan asiakaspalvelussa? Mikä motivoi, mikä ilahduttaa? Kassalaiset kertovat.

24.8.2021

Kassan kesäkuulumisia ja vilkaisu syksyyn

Elokuu lähestyy loppuaan, koulut ovat alkaneet ja yhteiskunta on palaamassa arkeen kesälomien jälkeen. Nyt on aika luoda silmäys menneeseen kesään ja katsoa mitä uutta syksy tuo tullessaan.

21.5.2021

Blogi: Kiitos palautteestasi! Asiakkaan kokemus on KOKOlle tärkeä

Viime vuoden lopulla saimme työntäyteisen koronavuoden päätteeksi suuren ilon aiheen: haastavasta vuodesta huolimatta KOKOn asiakastyytyväisyystulokset olivat historiansa parhaat. Arkinen työmme oli jalostunut kyselyyn vastanneiden kokemuksissa kuulevaksi korvaksi, kullanarvoisiksi neuvoiksi, helppokäyttöisiksi palveluiksi ja tärkeäksi työttömyysajan toimeentuloksi.

8.3.2021

Blogi: Miksi käsittelytilanteen päivämäärä ei vaihdu? Faktoja kassan hakemuskäsittelystä

KOKO-kassan vuosi 2021 alkoi kiireisenä. Tammikuu on aina kassassa työntäyteistä aikaa; näin on ollut jo ennen koronaa. Moni määräaikainen työsuhde päättyy vuoden lopussa ja lomautukset ajoittuvat usein joulun ja vuodenvaihteen tienoille.