4.10.2022
Kuva, jossa neljä asiakkaan palautetta: "Olette hyviä! Sen voin kertoa kaikille ja joka paikassa.", "Saamani palvlu oli nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa. Ensikertalaisena päivärahan hakijana se ilahdutti erityisesti. Kiitos paljon!", "Aikanaan kun jään eläkkeelle teille tulee ilmestymään kukkalähetys minulta, olen kyllä ollut niin tyytyväinen toimintaanne.", "Pysykään inhimillisinä

Hyvää Asiakaspalveluviikkoa!

Työssäni KOKO-kassan työttömyysturva-asiantuntijana parasta on asiakaspalvelu. Kaikki työ on vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa suoraan tai välillisesti, ja jokaisella osa-alueella toimimme asiakkaidemme eduksi. Asiakaspalvelu on asiakkaan ja asiakaspalvelijan yhteistyötä, jonka sujuessa molemmat ovat tyytyväisiä.

29.8.2022
Mies vaeltamassa luonnossa

Vuorotteluvapaa kiinnostaa nyt

KOKOn verkkosivuilla vuorotteluvapaa on kivunnut vuonna 2022 luetuimpien sisältöjen joukkoon. Osasyynä tähän huomiota herättävän vahvaan kiinnostukseen voi olla esimerkiksi eläkeiän nostaminen, joka pidentää työuria ja saa monen miettimään omaa jaksamistaan työelämässä.

12.5.2022

Tervetuloa chattailemaan!

Viime vuoden marraskuussa KOKO-kassan asiakaspalvelukanavat saivat uuden ulottuvuuden, kun eAsioinnissa startattiin henkilökohtainen chat-palvelu. Chatissa KOKOn jäsenet saavat nyt hoidettua monia asioita, jotka aiemmin hoidettiin puhelimitse tai sähköisen viestipalvelun kautta.

19.4.2022

KOKO huolehtii jäsenistään vaikeinakin aikoina

2020-luvun alkua ovat leimanneet isot ja odottamattomat maailmantapahtumat, joilla on merkittäviä talousvaikutuksia. Työttömyyskassana meidän tärkein tehtävämme on tarjota jäsenillemme toimeentulo työttömyyden tai lomautuksen kohdatessa.