Blogi
Hyvää Asiakaspalveluviikkoa!
Työssäni KOKO-kassan työttömyysturva-asiantuntijana parasta on asiakaspalvelu. Kaikki työ on vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa suoraan tai välillisesti, ja jokaisella osa-alueella toimimme asiakkaidemme eduksi. Asiakaspalvelu on asiakkaan ja asiakaspalvelijan yhteistyötä, jonka sujuessa molemmat ovat tyytyväisiä.
Vuorotteluvapaa kiinnostaa nyt
KOKOn verkkosivuilla vuorotteluvapaa on kivunnut vuonna 2022 luetuimpien sisältöjen joukkoon. Osasyynä tähän huomiota herättävän vahvaan kiinnostukseen voi olla esimerkiksi eläkeiän nostaminen, joka pidentää työuria ja saa monen miettimään omaa jaksamistaan työelämässä.
Tervetuloa chattailemaan!
Viime vuoden marraskuussa KOKO-kassan asiakaspalvelukanavat saivat uuden ulottuvuuden, kun eAsioinnissa startattiin henkilökohtainen chat-palvelu. Chatissa KOKOn jäsenet saavat nyt hoidettua monia asioita, jotka aiemmin hoidettiin puhelimitse tai sähköisen viestipalvelun kautta.
KOKO huolehtii jäsenistään vaikeinakin aikoina
2020-luvun alkua ovat leimanneet isot ja odottamattomat maailmantapahtumat, joilla on merkittäviä talousvaikutuksia. Työttömyyskassana meidän tärkein tehtävämme on tarjota jäsenillemme toimeentulo työttömyyden tai lomautuksen kohdatessa.